Horror w Arkham (edycja polska)

Dostępność: brak towaru
Cena: 194,50 zł 194.50
ilość szt
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.2
Producent: Galakta
Kod produktu: 5907506208464

Opis

Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.

Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy, zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, zaklęcia i broń.

Horror w Arkham to przygodowa gra planszowa inspirowana prozą mistrza grozy H.P.Lovecrafta, przeznaczoną dla 1-8 graczy i rozgrywana w przeciągu 2-4 godzin. TO JEST GRA PODSTAWOWA - należy ją posiadać aby możliwe było zagranie w kolejne dodatki.

Opis Gry:

W grze Horror w Arkham Badacze przeczesują miasteczko w poszukiwaniu wskazówek i środków, które pozwoliłyby im zmierzyć się i ostatecznie pokonać zagrożenie rodem z Mitów Cthulhu. Na swej drodze spotkają zwykłych ludzi jak i istoty spoza tego świata. W początkowej fazie rozgrywki Badacze będą starali się unikać potężniejszych potworów, zarazem poszukując broni, zaklęć, śladów i innych przedmiotów, które mogą im w przyszłości pomóc. Później spróbują zamknąć kilka bram, a może nawet zdołają zapieczętować te, które są najbardziej aktywne. Wreszcie, kiedy Badacze zapieczętują już kilka bram i pozyskają cenną broń, zaklęcia, wskazówki i sprzymierzeńców, przyjdzie czas stoczyć ostateczną bitwę z Mitami ? aby zamknąć ostatnie z bram. Jeśli im się powiedzie, świat zostanie ocalony. Jeśli nie, Przedwieczny przebudzi się i wyda Badaczom ostatnią, kulminacyjną bitwę. Bądźcie czujni: Jeśli Przedwieczny obudzi się ze swego snu, Badaczy czeka najcięższa bitwa ich życia!

 Zawartość pudełka:

  • gruba, kolorowa plansza o wymiarach 84cm x 65cm
  • 16 kart bohaterów (Badacze)
  • 16 kartonowych pionków po jednym dla każdego Badacza z plastikowymi podstawkami
  • 5 kostek sześciościennych
  • 196 żetonów Badaczy
  • 189 kart Badaczy
  • 8 kart Starożytnych (potwory)
  • 20 żetonów przeznaczenia
  • 180 kart Starożytnych
  • 60 znaczników potworów
  • 16 znaczników Bram
  • 14 innych, różnych znaczników

 

1. Oryginalne koszulki do Talisman Magia i Miecz , Horror w Arkham

10335,1247842720,MediumObrazek.jpg

 http://www.sklep-onyks.pl/pl/p/Oryginalne-koszulki-do-Talisman-Magia-i-Miecz-Horror-w-Arkham/3996


Podstawowe informacje

gatunek Gry Planszowe
gra podstawowa
rodzaj gry przygodowa
instrukcja polska
edycja polska
wiek od 13 lat
Liczba graczy 2 - 6

Opinie o produkcie (1)

16 stycznia 2012

?"Małe symbole na mapie to ikonki wskazujące czego możesz się spodziewać po sukcesie w testach spotkań lub skorzystania z zasad specjalnych lokacji." Gra opiera się o tury. Tura składa się z 5 faz. Podczas danej fazy każdy gracz w odpowiedniej kolejności wykonuje pewne działania, które są do niej (fazy) przypisane. I to co ciebie interesuje rozgrywa się w 3. fazie ---> Faza spotkań w Arkham. I teraz tak: Zakładając, że dany obszar nie jest zamknięty (choć w sumie wtedy nie mógłbyś się znajdować na takim obszarze podczas tej fazy) lub nie ma na nim otwartej bramy (wtedy w tej właśnie fazie, a nie w Fazie Ruchu zostajesz wessany do odpowiedniego Innego Świata), odbywasz na takim obszarze spotkanie. Przez spotkanie rozumie się rozpatrzenie sytuacji dla danego obszaru po wylosowaniu karty obszaru odpowiedniej dzielnicy (opierając się o kolory rewersów kart np. dla French Hill są niebieskie karty obszarów itp. Każda dzielnica ma w podstawce 7 kart obszarów). Przy czym należy pamiętać, że w przeciwieństwie do wszystkich innych talii, w przypadku talii obszarów za każdym razem przed losowaniem należy je potasować a dopiero później pociągnąć kartę. Kiedy już wylosujesz, wykonujesz odpowiednią czynność dla danego obszaru (która jest zapisana na tej karcie) i ma to swoje konsekwencje w postaci: zysku, straty lub braku takowych albo kombinacji tychże - np. możesz zdobyć jakiś przedmiot, ale równocześnie tracisz punkt poczytalności itp. Te ikonki, o które ci chodzi, mówią co możesz zyskać w przypadku sukcesu dla spotkania na danym obszarze. Przy czym wskazują one (biało-czarne) na pozyskanie czego masz największe szanse, a nie że koniecznie to zdobędziesz. Może się zdarzyć (piszę teraz przykładowo, nie wiem, czy akurat w grze jest taka możliwość), że na obszarze, na którym masz $ i pistolet uda ci się zdobyć przedmiot unikatowy. Ale te dwa symbole są tam dlatego, że największe szanse (procentowo) są na zdobycie kasy lub zwykłego przedmiotu - jednak nie masz na to 100% gwarancji. W przeciwieństwie do symboli czarno-białych, które dają 100% gwarancję, ale one dotyczą obszarów posiadających własną "zdolność obszarową". Np. w sklepie wielobranżowym masz na czarnym tle biały pistolet, co jest jednoznaczne z tym, że zawsze zdobędziesz tam przedmiot powszechny (zwykły) - przy czym musisz takowy zakupić za $. Takie symbole oznaczają, że zawsze możesz zdobyć tam daną rzecz, ale zwykle wiąże się to z wydatkami w postaci $ lub trofeów za bramy i potwory.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl