Multimedia stwarzają wiele okazji do samokontroli i samooceny, a w przypadku pracy zespołowej uczą bezpośredniej współpracy, pobudzają do dyskusji i stawiają przed koniecznością wypracowania wspólnych rozwiązań, za które ponosi się zespołową odpowiedzialność. Wiele edukacyjnych programów multimedialnych, służących zwłaszcza utrwalaniu umiejętności, stymuluje do współzawodnictwa poprzez zawarte w nich elementy oceny np. tabele zwycięzców. Zachęca to uczniów do podejmowania wysiłku na nowo w celu umieszczenia siebie coraz wyżej na skali porównań.

Dla zapewnienia uczniom przyjaznych warunków nauczania, multimedia uwzględniają zróżnicowanie oddziaływań edukacyjnych, polegających na indywidualizacji treści, metod, organizacji kształcenia w zależności od możliwości psychofizycznych uczących się, ich zdolności, zainteresowań i aspiracji. Należy stworzyć takie warunki dydaktyczne, aby w sposób przyjazny uczniom umożliwić poznanie i rozwój ich umiejętności, predyspozycji, talentu oraz osiąganie edukacyjnych sukcesów.

Różnorodność programów multimedialnych pozwala dobrać nauczycielowi edurom, który jest najbardziej spójny z programem, na którym pracuje. Często multimedia pozwalają łączyć ze sobą treści z różnych przedmiotów uatrakcyjniając dzięki temu ćwiczenia, np.: EduROM Gimnazjum pakiet klasowy dla klasy 1, EduROM Pakiet klasowy 7 przedmiotów dla klasy 2, EduROM Gimnazjum pakiet klasowy dla klasy 3, EduROM Gimnazjum pakiet przedmiotowy Biologia klasy 1 2 3, EduROM Gimnazjum pakiet przedmiotowy Geografia klasy 1 2 3, EduROM Gimnazjum pakiet przedmiotowy Historia klasy 1 2 3, EduROM Gimnazjum pakiet przedmiotowy Język polski klasy 1 2 3, EduROM Gimnazjum pakiet przedmiotowy Fizyka klasy 1 2 3, 

 

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl